Torsdag...

Idag flyttar jag det sista, och kommer stanna i lägenheten idag, första natten, då jag kommer att bo helt själv.
Sov sista natten hemma hos mamma och pappa på ett tag, blev en madrass i mitt föredetta rum!
Underbart! Men nu är det tack och farväl.
Har två hyllor kvar, men annars är ALLT borta!
Ska bli så jävla kul att få fixa och böka i lägenheten ikväll!
Ska ta med dammsugaren, och dammsuga och skura golvet, för det är de ju ingen som gjort på typ evigheters evighet!
Mormor säger hon alltid gör det, men haha tror inte på det ^^

Ska iav iväg och lämpa av soffan hos mormor och morfar idag,
så får väl se hur det går sen =)
iaf jätteglad över hur det kommer att bli! Äntligen är det MITT!

Kanske äter middag med Kalle ikväll, får väl se hur det blir.
Måste bli klar med flytten känner jag!
Sen fick jag goda nyheter i morse, fick min lönespec. Dessa 2000 jag såg som lön,
trodde jag ju kom från IKEA, men det var det inte :) Det var en annan lön!
SÅ nu är jag glad igen :)

Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback