torsdag....

Idag har jag varit hos läkaren, och fått min fot undersökt....
Skulle fått den opererad, men blev inget, utan blir om 4 veckor.
Det var för foten var för svullen som vi sköt fram operationen.
Nu blir det så att jag går på antibiotika kur i minst 10 dagar.
Sen skulle vi se hur det blir...
Det kommer iaf bli en operation, men om det blir om 3 eller 5 veckor vet jag inte än.

Förutom detta med foten har jag blivit genomförkyld.
Jag har ont i halsen, samt genomförkyld.
Kanske är blandat med allergi, men nääh förkyldning tror jag nog mer på.

Ska senare idag åka iväg hem till mitt nya place, för att göra om lite.
Mamma följer glatt med =)
Ska upp på vinden och kolla lite hur det ser ut där, samt hur stort det är där,
ifall jag behöver lägga upp annat där.



Ville bara säga det.
Pusss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback