onsdag...

Och jag tänker verkligen att idag ska jag skriva,
har gjort det nu dom senaste dagarna,
men jag orkar inte... Nu sitter jag och driver mig själv för att skriva..
Har insett att det är rätt många som läser min blogg trots jag inte skriver så ofta nu för tiden!
SItter just nu och äter frukost iaf,
börjar jobbet 15 och slutar 20!

För övrigt mår jag inte bra, men det hör väl till...!
Det är så jag mår just nu.
Fått en hård smäll i magen från jobbet. Så är jätte less jobbet!
Men gör ändå det jag ska!
Trött på att höra från folk en sak, och sedan andra dagen så ändrar dom helt och hållet riktning!
Jag är så less på alla dessa lögner!
Om man nite menar något, så är det bättre att inte säga något alls!
Så less de flesta nu, och aaah jag orkar inte helt enkelt!

När ska jag få må bra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback