måndag...

Och igår var det en blandad dag för mig.
Först stressigt men ändå inte på jobbet,
sen var jag på bio och såg Alice i Underlandet i 3D,

 
var blandade känslor med den, vet inte om den var bra eller dålig.
Den var iaf sevärd, men inte mer än så :) Och Jhonny Depp var verkligen amazing ;)
Hade iaf trevligt sällskap.
Så bion var iaf bra!

När jag kom hem, tänkte jag gå och sätta upp en tvätt tid.
När jag kommer ner till planet där tvättstugan är, så möts jag av att en lös dörr,
faller rakt på mig, från ingenstans, den nockar mig totalt, faller på mig,
så jag tappar balansen och faller ner en våning i stentrappa...
Kan ju säga jag tuppade säkert av för några sekunder,
och när jag vakna till så såg jag bara massa vita prickar, och jag var helt mörbultad.
Hade ju kunnat sluta riktigt illa. Som "tur" va så klarade jag mig hyffsat bra.
Blev bara en blåslagen kropp. Och väääldigt öm..
Så AJ säger jag bara. Hade iaf problem med att lägga mig, hade så grymt ont.


Nåväl, idag har jag bara varit hemma, försökt tvättat, eller jag har tvättat rättare sagt.
Och bara städat och tagit det lugnt.
Känner jag vill göra mig av med massa saker.
Känns som jag har så jävla mycket grejjer här i lägenheten.
Men egentligen inte. Ska iaf försöka kasta så mycket jag bara kan.
Ännu en gång rensa i garderoben, och ge bort mina kläder.
Jag menar, man har ju sina favoritkläder, som man alltid använder.
Och även sånt man kanske använder nån gång ibland.
Men har massor av kläder som bara ligger och aldrig används.
Har lite svårt dock för att kasta de kläder som väl hänger där, men jag vet att jag måste.

Har även lagat lite mat idag,
gjorde stuvade makaroner och falukorv. vart riktigt gott faktiskt.


Så nu sitter jag här helt proppmätt, och har inget för mig.
Blir iaf att lägga mig tidigt idag, då jag ska jobba imorn :)

Kollar förresten på familjen annorlunda.
Bara älskar den serien. Strångt av familjerna :) beundrar dom!

Puss å kram



Kommentarer
Postat av: Magnus

Va kul att man var ett bra sällskap :). Det va kul att vi hittade ngt att prata om :)

Mums, stuvade makaroner med falukorv! :D

2010-03-09 @ 09:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback