Onsdag.

Efter en lång dag på jobbet idag.
Fick som sagt stå i cafét idag igen. Så jävla trött i fötterna, och trött överhuvud taget.
Och idag, fan, jag blev klar i tid, logga ut 1 min innan faktiskt.
Så jävla glad!
Rickard the miffo, han stanna kvar eller rättaresagt han sa att hans buss aldrig kom,
men både du och jag vet sanningen egentligen rickard ;) så du behvöer inte låssas.
Han ville ha skjuts till stationen.
Då ser vi pundaren stå utanför grekiskan i jakan, det ställe hon hatar :P Och självklart ser vi henne, så vi åker tillbaka, snackar med henne och planerar för morgondagens bravader.
Joovist är det så.

Jag och Rickard åker iväg, vi åker till kungsängensstaion. Där får jag värsta iden, han ska med mig hem, han ska hjälpa mig att få upp en hylla. vi åker hem, han får låna bilen tills imorn. Blev jätte fint! Börjar äntligen få ordning på mitt rum.
så tacksam för det! Blir riktigit bra!

Imorn bär det av på roadtrip igen som sagt med de två bästa!
Kommer bli skitkul!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: maria

HAHAHAHAH! pundare :D

äntligen någon som utnyttjar det smeknamnet på mig ;D



aeg

2008-12-13 @ 22:01:33
URL: http://pandawoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback