just ja...

Skulle ju ladda upp lite bilder som jag glömt bort...
Nåväl här kommer dom iaf!


Här har vi Jimmy och mamma! Jimmy avnjuter en GOD paraplydrink ;) första gången han ville bada!
Bilden är dock lite försenad, för det här var i mitten av sommaren!

.
Här hade vi en dansare utanför Åhléns i stan, när jag skulle fika med Rickard!


Här är min pappa när vi käkade lunch i fredags på Franco´s Pizzeria i Stäket!
Han avnjöt en Stäketsallad medans jag avnjöt denna godingen!



En riktigt god Avacado sallad med parmaskinka!
Dom är för härliga där, dom vet exakt vad jag ska ha!
En avacadosallad utan tomat fast med rödlök och parmaskinka!
Världens bästa Pizzeria! Rekommenderas varmt!

Jaa, och åter igen! Imorn bär det av till Tsarevo!

Ha de gött så länge!




Kommentarer
Postat av: Robin

Tjena du kan ju adda denna msn för skulle vilja ha ett tips från din blogg..:)

2009-08-10 @ 23:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback