Torsdag....

... Och idag är det Nyårsafton.
Förstår inte varför alla förstorar upp denna dag?
Det är väl precis som en helt vanlig dag, bara det att ett nytt år börjar?
Är det något märkvärdigt med denna dag?
Någon som har ett vettigt svar?

Nåja, ska väl vara som alla andra, och skriva lite vad som hänt
och vad som ska hända.

Året som gick (alltså 2009):

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hälsade på nya släktingar i USA.RoadTrip med 2 goda vänner! :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga för år 2009

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja tillökning snarare :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men mormors bror och hans fru

5. Vilka länder/städer besökte du?
Ojj Kansas City, NY, Karibien, St.Thomas, St.Croix, Boston, Miami, Puerto Rico, Finland, Bulgarien Tyskland och Danmark! :)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Joo, en trogen och ärlig pojkvän

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Finns flera minnesvärda datum :)

8. Din största framgång 2009?
Jag fick fast schema längre än jag räknat med

9. Största misstaget?
Hmm, jaadu. Har jag gjort några? Jo litat på vissa personer.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, opererat foten :)

11. Bästa köpet?
Hmm, många bra köp detta år :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resorna, Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag äntligen träffade S för försa gången på flera år :) sen fanns de annat!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
BEP - I gotta feeling, Akon - Sexy Bitch

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror nog jag har haft ett tungt år, så nog ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit tag i mitt liv bättre!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat på personer som jag vet inte går att lita på!

18. Hur tillbringade du julen?
Med mamma pappa mormor och morfar

19. Var du kär i år?
Obesvarad kärlek!

20. Favoritprogram på TV:
Hmm ingen aning :)

21. Bästa stället du var på/vid:
Karibien :) och Bulgarien där jag och mamma träffa underbara människor!

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning.. :P

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
EN kombi micro/ugn till lägenheten samt en tvättmaskin

24. Något du önskade dig men inte fick?
massa saker

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var i soliga Karibien! :) har för mig jag och mamma red i Puerto Rico :)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag fick träffa en underbar kille!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hmm bekväm?!?!?!! :S

28. Vad fick dig att må bra?
Att få flytta hemifrån!

29. Vem saknade du?
En viss person! Men det är ett avslutat kapitel

30. Den bästa nya personen du träffade?
Jonas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback