torsdag...

Och igår var det onsdag..!
Inte vilken onsdag som helst, utan min namnsdag!
Rätt roligt på jobbet när kunder kom fram och grattade en...
först förstod jag inte varför, sen kom jag på det.
Jaaha det är Anna dagen.
Nu stavar jag ju  Annah, men det utalas ju så, så haha vafan :D
Min dag igår iaf! ^^

Idag är sista dagen jag är hundvakt igen denna vecka!
Sen imorn får jag åka hem till mig!
SKÖÖÖÖNT!
Vill hem till mig!
Helgen ser väl hyffsad lugn ut,ska börja planera lite för om möbleringen hemma!
Förhoppningsvis kommer grannen att komma och hjälpamig att koppla om elen!
Sen ska det planeras! Nya möbler ska inhandlas!
Sen kommer jag få de så jäääävla fint..
Tycker jag hardet fint redan nu, men finarekan det bli :)
längtar bara tills dom ska göra om i mitt badrum, och köket!
Då får jag en topp lägenhet!

Näääh måste kila nu, ska till jobbet :)
Stänger idag!

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback