Fymig!

Nu måste jag skärpa mig! Nästan en hel vecka utan att jag skrivit .
Fyskämms på mig! Här säger man dag in och dag ut att man ska skriva varje dag.
Och skitsamma om det är tråkig eller rolig läsning?
Den här veckan skämms jag verkligen!
För er få som läser min lilla blogg, så ska jag uppdatera den Lite!

Måndag:
Jaaa va hände då. *tänker tillbaka* Hade ett "in vision" möte, eller önskningar ska man snarare säga på jobbet mellan 9-11. Sen så var det meningen att jag skulle jobba mellan 11-15 för jag skulle gå på mitt pass kl 15. Men så jävla dum jag är så glömde jag ju självklart mina nycklar hemma, så kunde inte komma åt min kassa. Så det var lixom "-Malle, blir det kris ring mig, men jag måste hem och hämta mina nycklar" Jag åkte hem, men ingen ringde, så jag for förbi min kusin. Och var riktigt trevligt att träffa henne, var lääääänge sen. Vi bestämde även att vi skulle hitta på något på onsdagen. Sen var det bara att fara iväg till jobbet, Jag stängde caféet! Hände inge mer =)

Tisdag:
Tränade med mor på morgonen, och ack jag gjorde något med höger sida i ryggen, eller skuldran ska jag väl säga. Gjorde jätte ont, och var inte så kul när jag skulle till jobbet. Jobbade dubbelpass i tisdagas. eller det var räknat med det iaf! först 11-14, sen 15-20 . Blev dock så att jag var tvungen att gå hem, eller tvungen, behövdes för de första ingen full bemanning på jobbet, dagen innan löning. så var helt lugnt. Men jag gick även hem för jag hade ont... Så gick hem tog en tablett och sedan gick jag och la mig!

Onsdag:
Jaaa, idag började dagen med att träna med mamma :) igen. Mamma har varit jätte duktig nu! Hon har tränat 3 dagar i rad, hon tränade i måndags, fast inte jag! Frågade daniel på träningen vad det kan varit, antingen en sträckning på en muskel eller träningsvärk. Kör med mycket vikter, då jag har lite gäddhäng som måste bort! Fick låta bli att köra stryka så det blev kondition och lite andra övningar som inte belastade skuldrorna så mycket. Delvis mycket mage. Och trot eller ej, haha vilken magvärk man får, man känner vekligen att magmusklerna får arbeta, det dom aldrig fått tidigare ;)
Efter träningen åkte jag hem, hem och duscha och sedan skulle jag ju tränna kusinen. Vi skulle åka och kolla på både ugn och micro till lägenheten nu, hitta både och , men blev en jätte fin micro från OBH Nordica, skiiiit fin. Tittade på den chili serien, och kanske börja köra på det, men näää, det föll míg faktiskt inte i smak!  Så Den jag köpte var jätte fin. Handlade även filmen Patrik 1,5, inte sett den än, men jag ska ! Handlade förstått från min lilla Pundare på MM! Var länge sen jag träffade den tösen! Och fan vad jag saknar henne! Sen på kvällen var det möte med gruppen, på viktminskingen, sen åkte jag och mamma hem!

Torsdag:
Jaaa, idag, usch fy och blä säger jag bara, vad jag har ont i heeeeeeeeeeeela jävla kroppen.
Stått i disken hela dagen i dag på jobbet, jaa, mycket och göra. Tror vi hade kanske 1 timma under hela dagen, då vi hade det SUPER lugnt! Har jobbat från 11-20 idag, så 9 timmar =) mycket duktig. Men usch vad det har slitit på kroppen!

Finns väl inte så mycket mer att säga än att imorn ska jag till Alexandra och fixa håret, sen får jag väl se om kusin har lustn att slinga det, men får se hur vi gör! Och vad som händer ! Annars blir det att åka hem efter varit hos alexandra, och sedan städa! rensa garderoben :) beställa kläder!

Nu ska jag sova! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback