Måndag.

Ny dag, ny vecka, och ny månad!
Nog för att det är den 2 idag, men hur underbart är inte det då?
Nu är det mars, snart april sen maj.
Då far jag iväg till USA med mor och far. Ska bli skitskojj.
Snacka om att man ska shoppa loss när man är i NY!

Såå vad har jag gjort hittils av denna dag?
Jo, jag var på gymmet 8 imorse med mamma. Så tränade vi till typ kvart i 10.
Tycker vi är jätte duktiga!
Efter det nu så sitter jag här, och funderar och gör om min blogg.
Det tar tid det här, så ni får stå ut med hur den ser ut ett tag nu ,för den är under konstruktion.
Har dock inte lärt mig allt än, och tids nog så blir det bra!

Sitter och bekymmrar mig för att jag inte har några pengar,
Det är helt sjukt, vet inte hur det kommer att gå nu när jag flyttar hemifrån.
Måste söka nytt jobb, om jag inte får en bättre anställning hos ikea!
Nåväl. Nu ska jag vä ta och kolla lite på tv, har faktiskt varit duktig nog med att diska,
så nu ska jag ta det lugnt ett tag, sen får jag se vad jag hittar på.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback