mångamånga dagar sedan....

.... som jag skrev...
Men har mått riktigt skit!
Både fysiskt och psykiskt...
Så jag ber om ursäkt...
vet att mina trogna läsare undrar vart jag tatt vägen, och det är snällt att ni pushar mig från
alla håll och kanter, för att jag ska fortsätta.
Och tänker att aah, nu är det dags igen att återuppta bloggandet...!
Som jag skrev har jag inte mått bra.. på olika sätt..
Orkar inte ta upp det psykiska, men fysiskt så blev jag ju riktigt dålig när jag och mamma var i bulgarien.
Och tror jag har nedsatt imunförsvar, för nu är jag dålig .... igen...
fast inte av maginfektion, utan nu har mina lungor nästan fördärvats av hosta...
Jag har så jävla ont, kan knappt andas, blir andfådd så fort jag går,
det är inte ett dugg skönt.. Och ska till läkaren imorn..
Pratade med vårdguiden idag, och hon tyckte inte alls det lät bra..
Hon trodde möjligen på lunginflamation.. Men det HOPPAS jag att det INTE är...
Hon sa iaf att jag inte behövde oroa mig för svinflunsan... men aah, får väl se vad läkaren säger imorn.
Var i för övrigt i kontakt med vårdcentralen idag, och hon sa att jag ska ta en akut jour tid imorgon, istället för att vänta i en vecka, och det blir värre.
Så får se vilken tid jag får imorn.

Men det är så... jag vill inte vara sjuk.. Jag vill jobba..
Jobba med alla underbara människor på jobbet..
Trivs verkligen urbra på jobbet, och vill inte ha det så här..
Nu har jag varit hemma från jobbet pga av att jag mår skit, 2 gånger sen jag kom hem från bugarien..
Först feber, och yrsel.. Nu är det dethär.. Vill verkligen få svar. För så här kan jag inte ha det..

Nåväl..

I helgen ska vi fira morfar.. Han fyller nemligen 80år!
Först rövar mamma och pappa bort honom på fredag ut till friberg, och sedan lördag blir det kryssning med Birka Paradise.... Kommer bli jätte kul, men orkar jag åka om jag nu är sjuk?
Menar på det att folk håller sig lixom 3meter ifrån än, vart man än går..
Men får se vad som händer.
Väljer först och främst att jag är hemma och blir frisk än att åker med!

Nåja, hörs senare eller imorn!
NU vet ni iaf att jag lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback