Lördag...

Och jag har varit så gryyyymt slarvig att uppdatera.
Fan känns som mitt bloggande verkligen går i perioder.
aaah det gör de nog..
Känner typ nu att nu vill jag skriva av mig lite.
Och då gör jag det. Jag vill annars skriva varje dag.
Men ibland orkar jag bara inte ens logga in här.
har inte hänt så jätte mycket typ.
Förutom att jag nu idag har varit på Råsunda, och gått utbildning.
Nu får jag jobba där i år igen...*wiiie*

Annars så jobbar jag bara på, jobbar typ hela tiden känns det som.
Jobbar och står i, långa dagar, ibland lite kortare.. (skönt) och sen kommer jag hem,
lagar mat, tar hand om mig själv, och sover.
Igår var jag faktiskt ledig.
Och jag hade en riktigt bra dag.
Började dagen med att träffa Rickard, Maria, och Pralinen.
Vi fikade och planerade lite inför våran roadtrip i sommar.
Rutten kommer väl se ut så här Stockholm-Köpenhamn-Hamburg-Amsterdam-Trouville
sen hem igen. Vi prata även om vi hinner, att vi tar sista dagen på Liseberg!

Var jätte trevlig att vara med dessa personer under en kort tid!
Vi fikade och hade jätte kul! Ska bli så jävla nice i sommar..
EUROPA Here we COME! ! ! ! !

Efter jag hade varit med dom under några timmar, så träffade jag min kära vän Alex.
Han hjälpte mig att lämna tillbaka massa saker till IKEA.
Lite skåp jag inte behöver ha. Så jätte skönt att bli av med dom.
Nu är det bara annat skräp som ska bort, men det tar vi när de känns som jag har tid.
Åkte även förbi MediaMarkt och kolla lite.
Är intresserad av att köpa ett Wii, men det bliev istället en SodaStream.
JÄTTE BRA  säger jag. Jag dricker ju ingen läsk längre.
Utan bara bubbelvatten. Och fyfan vad jag kommer tjäna pengar på det här.

Joo apropå att jag inte dricker läsk....
- 10 kg! Nu behöve jag bara stöttning med träning, och gärna någon som kan
peppa mig när jag inte orkar. Det är iaf på g ;) Så känns jätte bra..
Kom iaf i ett par jeans från Gina Tricot, som jag INTE kunnat göra på typ 2 år...
Så tror du man blev glad eller? Blev 2 skitsnygga jeans från GT.
Ett par riktigt ljusblåa, skitsnygga, samt samma modell fast svarta.
Också ruggigt snygga!

Nääh, nu måste jag städa lite här hemma...
Får besök ikväll, så kan ju inte ha det stökigt hemma..!

Puss å kram Gullingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback