Onsdag idag :)

Idag är det onsdag,
Och vad har man gjort idag?
Varit ute lite på förmiddagen, och nu har jag ägnat eftermiddagen åt att tvätta!
Kändes de behövdes, nu har man lite snyggare kläder rena:) *wiiie*
Annars har jag inte gjort så mycket, inte pallat tagit tag i min bokhylla, men till veckan ska den väck!
Så måste verkligen bli av med den!
Ska ju renovera lite här hemma, och göra om!
SÅ hoppas allt kommer bli bra!
Och det tror jag.

Nåja, nu ska jag vänta tills tvätten är klar,
sen ska jag laga lite mat, blir makaroner och falukorv! =)
*yummy*
Sen imorn får jag äta en god middag :)
sparar de bästa till fredagen lixom ;)
Kött och potatis väntas imorn :)

Nääh nu ska jag kila iväg lite, men aaah
Ha de bra :)







Så ser man ut när man är ute och går :)
Fin enligt mig själv! (:

Puss å Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback