söndag...

Och satan i gatan vad jag har jobbat på denna vecka.
Är helt nöjd. Är dock rätt trött idag.
Trodde jag skulle på bio, men jaa, det blev inte av.
Tråkigt värre. Hade faktiskt sett framemot det.
Men det kommer väl nya dagar man kan gå på bio (:

Va händer annars i veckan?
Joooo en stoooor makeover! (:
Får hit far och mor´s granne på besök
för att få hjälp att koppla om elen (:
Sen ska hela bokhyllan bort, (för övrigt är den nu till salu)
Sen ska jag när lönen kommer om 1 vecka, då ska de köpas grejjer.
Tyvärr tillåter egentligen inte min plånbok det...
MEN jag ska ju trivas, och göra stället till mitt ställe!
Och det blir så ifall jag får bestämma själv hur jag vill ha det här.
Och troligen får jag hjälp av mamma och pappa och hjälpa mig med det här.
Ska försöka hinna tömma den imorn, eller på tisdag, för att sedan
Anders kommer och fixar strömmen, och sedan mor å far
som hjälper mig att "bygga ner den" och sen bara köpa nya möbler!!!

Kommer att bli en ny soffa, bokhylla/hyllor, nå typ av skåp/lådor.
Sen kommer lägenheten att bli som ny, fast väntar ju fortfarande på de där jävla stambytet =/
Suck det tar sån lång tid =(
Nåja, nu är jag trött å nu ska jag till sängen.!
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback